poniedziałek, 24 marca 2014

Fika Cafe



Kawiarnia cudo,pozwolę sobie nazwać ją moją ulubioną choć nie widziałam mnóstwa innych miejsc.Minimalistyczna w swoim wystroju,w zimnych kolorach, ale siadając w środku czułam się jakbym była w domu. Na Kensington Market znajduje się cały szereg takich domów, w których są sklepy warzywno-owocowe, z odzieżą vintage,biżuterią,kostiumami,knajpy,kawiarnie,studia tatuażów czy skateshopy. Jest baardzo kolorowo,można spotkać naprawdę pokręconych ludzi, a całość ma swój świetny klimat.
Chodziłam po mieście od rana,było zimno więc w końcu musiałam napić się czegoś ciepłego.    
fika urzekła mnie swoim konikiem :) noi ten przyciągający napis... : ,,lavender white hot chocolate" kto by się nie skusił !?  stwierdziłam,że muszę spróbować.noi nie pożałowałam,była naprawdę przepyszna!


 

 Można u nich dostać świeżo wyciskane soki, kawę, herbatę, ciasta i ciasteczka,słynne cinamonn buns czyli cynamonowe bułeczki, kanapki i zupy. Czyli to co w ciągu dnia najbardziej potrzebne do życia! ;)
 miejsce jak najbardziej godne polecenia, także jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję być w Toronto, udajcie się do Fiki!



FIKA Cafe
28 Kensington Ave. Toronto, Ontario

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz